Извештај запосленог о стручном усавршавању и напредовању ван
установе |
||||
Од 2009 до 2013 године |
||||
Облик и назив стручног
усавршавања |
Датум реализације |
Број бодова (сати) |
Начин учествовања (присуство,
излагање,ауторство, координисање, вођење, остало) |
Документ који доказује
реализацију, односно број сертификата, потврде/уверења и ко га је издао |
Семинар „Утицај медија на дете предшколског и школског узраста“ |
28.-29.04.2011. Чачак |
16 сати |
Присуство |
Бр.843 Р.центар за проф.развој запослених у образовању, Чачак |
Семинар „Деца са сметњама у развоју у предшколској установи и школи“ |
20.-21.06.2012. Београд |
16 сати |
Присуство |
Бр.1206304/21 Удружење „МОСТ“ за сарадњу и посредовање,Београд |
Стручни скуп-ОСНАЖИВАЊЕ
ЗАПОСЛЕНИХ У ОБРАЗОВАЊУ ЗА СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ, НАПРЕДОВАЊЕ И СТИЦАЊЕ ЗВАЊА |
4.10.2012. Чачак |
( 1 бод) |
Присуство |
Бр.834/53 Регионални центар за професионални развој заослених у
образовању Чачак |
Семинар „Појачан васпитни рад са ученицима у основној школи“ |
12.12.2012. Ниш |
( 8 сати) |
Присуство |
Бр.176/21- Едукативни центар „Мултимедиа“ Ниш |
Семинар „Оцењивање ученика“ |
23.12.2012. Београд |
( 8 сати) |
Присуство |
Бр.22-125-023 Завод за вредновање
квалитета образовања и
васпитања,Београд |
Зимска школа професора
француског језика- |
9-12.01.2013 Београд |
(32 сата) |
Присуство |
Бр.63/2013 и
195/2013 Удружење професора
француског језика Србије
Београд |
Семинар „Планирање стручног усавршавања и
напредовања“- |
23.2.2012. Ужице |
( 8 сати) |
Присуство |
Бр.356/13 Регионални центар за
проф.развој запослених у образовању ,Ужице |
Стручни скуп-САРАДЊА
ОБРАЗОВНЕ |
28.3.2013. |
( 1
бод) |
Присуство |
Регионални центар за професионални развој
запослених у образовању Чачак |
Трибина-РАД ОДЕЉЕНСКИХ СТАРЕШИНА И ОДЕЉЕНСКИХ
ЗАЈЕДНИЦА |
6.4.2013. |
( 1 бод) |
Присуство |
Регионални
центар за професионални развој запослених у образовању
Чачак |
Стручни
скупови : 3 бода
Семинари:
88 сати
Предато:
јун 2013 Наставник:
Јакшић Марија
Извештај о стручном усавршавању ван
установе школске 2012/2013 |
|
Датум |
Ком семинару сте
присуствовали; број сати |
4.10.2012. |
Стручни скуп-ОСНАЖИВАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ У ОБРАЗОВАЊУ ЗА
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ, НАПРЕДОВАЊЕ И СТИЦАЊЕ ЗВАЊА Бр.834/53 ( 1
бод) |
12.12.2012. |
Семинар „Појачан васпитни рад“ Бр.176/21- (
8 сати) |
23.12.2012. |
Семинар „Оцењивање ученика“- (
8 сати) |
9-12.01.2013 |
Зимска школа професора
француског језика- Бр.63/2013 и
195/2013 (32
сата) |
23.2.2012. |
Семинар „Планирање стручног усавршавања и
напредовања“- Бр.934 (
8 сати) |
28.3.2013. |
Стручни скуп-САРАДЊА
ОБРАЗОВНЕ ( 1 бод) |
6.4.2013. |
Трибина-РАД ОДЕЉЕНСКИХ СТАРЕШИНА И ОДЕЉЕНСКИХ
ЗАЈЕДНИЦА ( 1 бод) |
Семинари: 56 сати Наставник:
Јакшић Марија
Стручни скупови,трибине...: 3
бода
Стручно усавршавање ВАН УСТАНОВЕ школске 2013/2014
Р.бр. |
Назив стручног усавршавања |
Време остваривања |
Каталошки број |
Компетенција |
Приоритет |
Активности |
Увид у реализацију |
Број бодова |
1 |
Семинар „Мотивација за учење и психолошки принципи учења
1“ |
13.10.2013 |
153/1-03-00027/2013 од 13.10.2013 |
К2 |
П 5,6 |
Присуство Анализа и дискусија |
Уверење о савладаном програму стручног
усавршавања |
8 |
2 |
Стручни скуп „Портфолио-фактор развоја запослених у
образовању“ |
16.октобра 2013 |
К1 |
Присуство Анализа и дискусија |
Увид о присуству семинара је уверење о савладаном
програму стручног усавршавања |
1 |
||
3 |
Стручна трибина „Каква питања воде до знања?“(Клет) |
4.12.2013. |
1473-4/2013 од 30.10.2013 |
К1 |
Присуство Анализа и дискусија |
Уверење о савладаном програму стручног
усавршавања |
1 |
|
4 |
Семинар „Евалуација и сертификација у настави француског
језика“ |
1.3.2014. |
890-686/2012 од 9.маја 2012. |
К1 |
Присуство Анализа и дискусија |
Уверење о савладаном програму стручног
усавршавања |
8 |
|
5. |
„Обука главних учесника у завршном испиту на
крају основног образовања и васпитања у циљу осигурања квалитета завршног
испита“ |
10.6.2014 17.6.2014. |
1162/1,
od 27. Maja 2013. |
К1 |
Присуство Анализа и дискусија |
Решење Министарства просвете и решење о дежурству
наставника |
8 |
ЈАКШИЋ
МАРИЈА
Стручно усавршавање ВАН УСТАНОВЕ школске 2014/2015
Назив стручног усавршавања |
Време остваривања |
Каталошки број |
Активности |
Компетенција |
Приоритет |
Увид у реализацију |
Број бодова |
Семинар „Педагошка радионица за професоре
француског језика“ |
26.10.2014 Ужице |
247/2014 |
Присуство Анализа и дискусија |
К2 |
П1 |
Уверење о савладаном програму стручног
усавршавања |
8 |
Семинар „Педагошка радионица за професоре
француског језика“ |
15.11.2014Чачак. |
327/2014 |
Присуство Анализа и дискусија |
К2 |
П1 |
Увид о присуству семинара је уверење о савладаном
програму стручног усавршавања |
8 |
Стручна трибина“Зашто је важносамовредновање
ученика и ученица“ |
1.12.2014. |
Присуство Анализа и дискусија |
К2 |
П1 |
Уверење о савладаном програму стручног
усавршавања |
1 |
|
УКУПНО |
17 |
ЈАКШИЋ МАРИЈА
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ од 2014.-2016.ГОД.
Кат.бр./ Компет./ Приоритет |
Назив реализованог стручног усавршавања |
Време остваривања |
Број сати |
|
Ван установе |
211/2015 K2 |
,,Педагошка радионица за професоре француског језика,, |
11.10.2014. Чачак |
8 |
301/2015 К2 П1 |
,,Педагошка радионица за професоре француског језика,, |
22.11.2014. Чачак |
8 |
|
400/2015 К2 П1 |
,,Педагошка радионица за професоре француског језика,, |
13.12.2014. Чачак |
8 |
|
25 К2 П1 |
434 Примена интерактивних /дигиталних уџбеника у настави |
26.3.2016. Ниш |
8 |
|
УКУПНО |
32 сатa |
ЈАКШИЋ
МАРИЈА
Стручно усавршавање ван установе 2016/ 2017.
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, Вођење, остало...) |
Документ који доказује Реализацију, односно број сертификата, Потврде /уверења и ко га је издао |
Број сати |
||
Стручно усавршавање Ван установе |
1. |
Настава и учење
француског језика-сазнајмо,разменимо,применимо |
К1 |
П1 |
5.3.2017. |
ПРИСИСТВО |
Удружење професора француског језика србије,Београд
Бр.6/2017 |
8 |
2. |
Настава и учење
француског језика-сазнајмо,разменимо,применимо |
К1 |
П1 |
5.3.2017. |
ПРИСИСТВО |
Удружење професора француског језика србије,Београд
Бр.41/2017 |
8 |
|
УКУПНО |
16 |
Која знања и вештине
сам унапредила/унапредио у току полугодишта? |
Организација књижевног
поднева |
Администрација школског
сајта |
Уређивање и објављивање
видеа |
Оснивање и
администрација странице на интернету |
Облици остварени преко
плана (навести облике који нису били планирани, а остварени су): |
/Присуство на угледном часу Излагање са стручних
усавршавања - слушалац Културне манифестације
у школи |
Који од планираних
облика стручног усавршавања није остварен и због чега? |
/ |
Звање стечено у току
ове године: |
/ |
Напомена |
Име
и презиме: _____МАРИЈА ЈАКШИЋ
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ од 2018. – 2019. године |
||||||||
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, Вођење, остало...) |
Документ који доказује Реализацију, односно број сертификата, Потврде /уверења и ко га је издао |
Број сати |
||
1. |
Програм обуке за запослене у образовању /дигитална
учионица/дигитално компетентан наставник – увођење електронских уџбеника и
дигиталних образовних материјала |
К1 |
25.1.2019. Београд |
Присуство |
118/2019 / 657 |
19,5 |
||
2. |
У борби против насиља учествујемо сви, родитељи и ми |
К4 |
П4 |
5.3.2018. |
Присуство |
185/27 |
8 |
|
3. |
Самовредновање у функцији развоја школа/установа |
К2 |
П2 |
1.2.-2.2.2018. |
Присуство |
СМВ-124-009 |
16 |
|
УКУПНО |
43,5 |
|||||||
Нисам се
усавршавала ван установе у првом полугодишту.
Која знања и вештине
сам унапредила/унапредио у току полугодишта? |
Креативну употребу
уџбеника,кооперативно учење,интернет ,јутјуб и блог у настави,креирање
дигиталног уџбеника. |
Облици остварени преко
плана (навести облике који нису били планирани, а остварени су): |
Коуторство и
презентације дигиталног уџбеника за француски језик |
Који од планираних
облика стручног усавршавања није остварен и због чега? |
Угледни час- није
одржан због превише обавеза око свих осталих облика усавршавања. |
Звање стечено у току
ове године: |
Напомена |
- |
МАРИЈА
ЈАКШИЋ
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ Од 2018. -2019. |
||||||||
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, Вођење, остало...) |
Документ који доказује Реализацију, односно број сертификата, Потврде /уверења и ко га је издао |
Број сати |
||
1. |
Програм обуке за запослене у образовању /дигитална
учионица/дигитално компетентан наставник – увођење електронских уџбеника и
дигиталних образовних материјала |
К1 |
25.1.2019. Београд |
Присуство |
118/2019 / 657 |
19,5 |
||
2. |
У борби против насиља учествујемо сви, родитељи и ми |
К4 |
П4 |
5.3.2018. |
Присуство |
185/27 |
8 |
|
3. |
Самовредновање у функцији развоја школа/установа |
К2 |
П2 |
1.2.-2.2.2018. |
Присуство |
СМВ-124-009 |
16 |
|
4. |
Програм обуке за водитеље у обуци /дигитална
учионица/дигитално компетентан наставник – увођење електронских уџбеника и
дигиталних образовних материјала |
К1 К2 |
П2 |
10. Мај Београд |
Присуство |
1545/2019/170 |
16 |
|
5. |
Обука наставника у основним школама за примену општих
стандарда постигнућа за крај основног образовања за страни језик |
К1 |
П2 |
6.3.2019. |
Присуство |
Број ПОСП-СЈ-902 |
8 |
|
УКУПНО |
67,5 |
Нисам се
усавршавала ван установе у првом полугодишту.
Која знања и вештине
сам унапредила/унапредио у току полугодишта? |
Креативну употребу
уџбеника,кооперативно учење,интернет ,јутјуб и блог у настави,креирање
дигиталног уџбеника. |
Облици остварени преко
плана (навести облике који нису били планирани, а остварени су): |
Коуторство дигиталног
уџбеника за француски језик |
Који од планираних
облика стручног усавршавања није остварен и због чега? |
Угледни час- није
одржан због превише обавеза око свих осталих облика усавршавања. |
Звање стечено у току
ове године: |
Напомена |
- |
МАРИЈА ЈАКШИЋ
|
СТРУЧНО
УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ |
||||||||
|
|
Назив
стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин
учествовања (присуство,
излагање, ауторство, координисање, вођење,
остало...) |
Документ
који доказује реализацију,
односно број сертификата, потврде
/уверења и ко га је издао |
Број
сати |
|
|
. |
Програм
обуке наставника за реализацију наставе оријентисане |
К1 |
П1 |
17.8.2019. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр.
1784/2019 / 9935 Завод за
унапређивање образовања и васпитања Београд |
24 |
|
|
2. |
"Веб алатима до
интерактивне наставе" |
K2 |
П1 |
децембар- јануар |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
Уверење Бр. Образовно креативни центар Бор |
36 |
|
|
3. |
"Мој час - учење за трећи миленијум" |
К2 |
П3 |
18.1.2020. |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
|
8 |
|
|
4. |
Стручни скуп „Образовна академија“ |
К2 |
П1 |
1.2.2020. |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
Издавачка група Клет |
1 |
|
|
5. |
Програм обуке
наставника основних и средњих школа из области пројектне наставе |
К1 |
П2 |
10.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Завод за унапређивање образовања и васпитања |
16 |
|
|
УКУПНО |
85 |
|||||||
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН
УСТАНОВЕ Од 2019. - 2020. |
|||||||||
Назив стручног
усавршавања |
Компетенција (К1, К2
К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање,
ауторство, координисање, Вођење, остало...) |
Документ који доказује Реализацију, односно
број сертификата, Потврде /уверења и ко
га је издао |
Број сати |
|||
1. |
ПРОГРАМ ОБУКЕ
НАСТАВНИКА ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ НАСТАВЕ ОРИЈЕНТИСАНЕ |
К1 |
17.8.2019. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
1784/2019 / 9935 Завод за унапређивање
образовања и васпитања Београд |
24 |
|||
2. |
"Веб
алатима до интерактивне наставе" |
K2 |
П1 |
децембар- јануар |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Образовно
креативни центар Бор |
36 |
||
3. |
"Мој
час - учење за трећи миленијум" |
К2
|
П3 |
18.1.2020. |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
8 |
|||
4. |
Стручни
скуп „Образовна
академија“ |
К2 |
1.2.2020. |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Издавачка
група Клет |
1 |
|||
УКУПНО |
69 |
||||||||
Нисам се усавршавала ван установе у првом полугодишту.
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току
полугодишта? |
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су): |
Рецензија уџбеника „Club@do 3“, ИК Клет |
Коауторство
дигиталног уџбеника за француски језик „Club@do 3“, ИК Клет |
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен
и због чега? |
Звање стечено у току ове године: |
Напомена |
- |
МАРИЈА ЈАКШИЋ
ПРЕГЛЕД СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА У ПЕРИОДУ ОД СЕПТЕМБРА 2017
ДО ОКТОБРА 2020 (МОЈ ТРЕЋИ ЦИКЛУС) |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs https://www.facebook.com/francollege/ https://www.youtube.com/francaisavecsmlearnfrench https://www.facebook.com/Francoll%C3%A8ge-Serbie-1191058351038211/ https://frankolezms.wixsite.com/website |
Број телефона |
|
Година/период за који се извештај пише |
Период од 2017 до 2020 |
|
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2
К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Документ који доказује реализацију, односно број сертификата, потврде /уверења и ко га је издао |
Број сати |
1. |
У борби против насиља учествујемо сви, родитељи и
ми |
К4 |
П4 |
5.3.2018. Чачак |
присуство |
185/27 Регионални центар за професионални развој
запослених у образовању Чачак |
8 |
2. |
Самовредновање у функцији развоја школа/установа |
К2 |
П2 |
1.2.-2.2.2018. Београд |
присуство |
СМВ-124-009 Завод за вредновање квалитета образовања и
васпитања Београд |
16 |
3. |
ПРОГРАМ ОБУКЕ ЗА ЗАПОСЛЕНЕ У ОБРАЗОВАЊУ
/ДИГИТАЛНА УЧИОНИЦА/ДИГИТАЛНО КОМПЕТЕНТАН НАСТАВНИК – УВОЂЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКИХ
УЏБЕНИКА И ДИГИТАЛНИХ ОБРАЗОВНИХ МАТЕРИЈАЛА |
К1 К2 |
П1 |
24.8.2018. Београд |
присуство |
118/2019 / 657 Завод за унапређивање образовања и васпитања |
19,5 |
4. |
ПРОГРАМ ОБУКЕ ЗА ВОДИТЕЉЕ У ОБУЦИ /ДИГИТАЛНА
УЧИОНИЦА/ДИГИТАЛНО КОМПЕТЕНТАН НАСТАВНИК – УВОЂЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКИХ УЏБЕНИКА И
ДИГИТАЛНИХ ОБРАЗОВНИХ МАТЕРИЈАЛА |
К1 К2 |
П2 |
10. мај 2019. Београд |
присуство |
1545/2019/170 Завод за унапређивање образовања и васпитања |
16 |
5. |
ОБУКА НАСТАВНИКА У ОСНОВНИМ ШКОЛАМА ЗА ПРИМЕНУ
ОПШТИХ СТАНДАРДА ПОСТИГНУЋА ЗА КРАЈ ОСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА ЗА СТРАНИ ЈЕЗИК |
К1 |
П2 |
6.3.2019. Београд |
присуство |
Број ПОСП-СЈ-902 |
8 |
6. |
Програм обуке наставника за реализацију наставе
оријентисане |
К1 |
П1 |
17.8.2019. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. 1784/2019 / 9935 Завод за унапређивање образовања и васпитања Београд |
24 |
7. |
"Веб алатима до
интерактивне наставе" |
K2 |
П1 |
децембар- јануар |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. 25997 Образовно креативни центар Бор |
36 |
8. |
"Мој
час - учење за трећи миленијум" |
К2 |
П3 |
18.1.2020. |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
Није
стигло |
8 |
9. |
Трибина „Учимо креативно, градимо партнерства:
Квалитетнији рад са ученицима и њиховим родитељима.“ |
К2 |
П1 |
2.1.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
6765/2020 Кlett друштво за развој образовања, Београд |
1 |
10. |
Вебинар „Иновативне методе учења – Како подстакнути
скривене потенцијале ученика (Др Ранко Рајовић) |
К2 |
П1 |
28.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28100/2020 Кlett друштво за развој образовања, Београд |
1 |
11. |
Вебинар „ Управљање временом у циљу организације часа (мср Драгана
Василијевић)“ |
К2 |
П1 |
12.3.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28099/2020 Кlett друштво за развој образовања, Београд |
1 |
12. |
Вебинар „ Невербална комуникација – говор тела (Марко Буразор)“ |
К2 |
П1 |
6.4.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28098/2020 Кlett друштво за развој образовања, Београд |
1 |
13. |
Програм обуке наставника основних и средњих школа из области
пројектне наставе |
К1 |
П2 |
10.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
446/2020/25 Завод за унапређивање образовања и васпитања |
16 |
УКУПНО |
155,5 |
Марија Јакшић – Marie Soleil
ИЗВЕШТАЈ О
СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ И
НАПРЕДОВАЊУ |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs https://frankolezms.wixsite.com/website https://www.facebook.com/francollege/ https://www.youtube.com/francaisavecsmlearnfrench https://www.facebook.com/Francoll%C3%A8ge-Serbie-1191058351038211/
|
Електронски портфолио |
|
Број телефона |
… |
Година/период за који се извештај пише |
Школска
2021/2022. |
Стручно усавршавање у установи
Назив
стручног усавршавања |
Ниво (стручно веће, наст. веће и друго) |
Време |
Област Стручног усавршавања |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Навести списак присутних |
Документ у установи који доказује реализацију |
Број бодова |
|
||||||
Школска 2021/2022. |
||||||||||||||
|
1. |
Утврђивање
међупредметних компетенција ученика, „Одговоран
однос према здрављу“ |
Наставничко веће |
26.8.2021. |
3А |
Присуство, слушалац |
Чланови Наставничког
већа |
Списак учесника https://drive.google.com/file/d/1up6HpMSl-Zx_A2Ad0quueW7C4IxxN5p0/view?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
2. |
“Нови фолдер на старом месту”
|
Наставничко веће (онлајн обука) |
1.9.2021. |
1Б
|
Организатор Анализа Дискусија Примена |
Чланови Наставничког
већа |
|
4 |
|
||||
|
3. |
„Нове Гугл учионице,
копирање старих, преименовање“
|
Стручна већа за област предмета (онлајн обука) |
3.9.2021.
|
1Б |
Организатор Анализа Дискусија Примена |
Чланови Стручних већа |
https://docs.google.com/document/d/1C7J4Ba8IdjbtNHDRUrXJB992mnuY1Q9u5e0yHQk5VL0/edit?usp=sharing
|
4 |
|
||||
|
4. |
„Брже до фолдера на Гугл диску” 6.9.2021.
|
Наставничко веће (онлајн обука) |
6.9.2021.
|
1Б
|
Организатор Анализа Дискусија Примена |
Чланови Наставничког већа |
|
4 |
|
||||
|
5. |
Повезаност ЈИСП-а и Ес дневника Јелена Златић
|
Тим
за обезбеђивање квалитета и развој установе |
18.11.2021.
|
3А |
|
Чланови
Наставничког већа |
Потврда |
2 |
|
||||
|
6. |
Рад на платформи G Suite for Education
(администратор)
|
Тим за обезбеђивање квалитета и развој установе |
Прво полугодиште |
Члан 3Б |
Администрација Примена
|
Чланови Наставничког већа |
Доказ су учионице, Креирани мејлови ученика |
20 |
|
||||
|
7. |
Дигитални ментор на Националном образовном
порталу |
ЗУОВ |
Током године |
4Б |
-Организација активности -Реализација |
15 дигиталних ментора из Србије |
10 |
|
|||||
|
7. |
Важност примене разноврсних и иновативних метода у
диференцираној и индивидуализованој настави
|
Тим
за обезбеђивање квалитета и развој установе |
17.2.2022. |
1Б |
Организатор Анализа Дискусија Примена |
Чланови Стручних већа |
https://www.youtube.com/watch?v=c7DeKbQpwyM&t=6s
|
4 |
|
||||
|
8. |
Е учионица,
функционалност и примена у настави – први део (Јелена Златић) |
Тим
за обезбеђивање квалитета и развој установе |
23.3.2022.
|
3А |
Присуство, слушалац |
Чланови Наставничког
већа |
Списак учесника
|
2 |
|
||||
|
9. |
Е учионица,
функционалност и примена у настави – други део (Јелена Златић) |
Тим
за обезбеђивање квалитета и развој установе |
30.3.2022. |
3А |
Присуство, слушалац |
Чланови Наставничког
већа |
Списак учесника
|
2 |
|
||||
|
10. |
Измене ЗОСОВ-а, ЗООВ-а |
Наставничко веће |
02/02/2022/ |
Члан 6. |
присуство |
Чланови Наставничког већа |
Записник НВ |
1 |
|
||||
|
11. |
„Примена иновативних
метода, облика, техника рада или стратегија учења у којима се ученици
оспособљавају за самостално и вршњачко учење“ |
Тим
за обезбеђивање квалитета и развој установе |
Април 2022. |
1Б |
Организатор Анализа Дискусија Примена |
Чланови Стручних већа |
https://drive.google.com/drive/folders/1qhAG5j5CMW3v59Plot6yj3K5JKmy4nz3?usp=sharing
|
4 |
|
||||
|
12. |
,,Чувам те”: Обука за запослене -
"Улога установа образовања и васпитања у борби против трговине
људима" ( Он лајн обука МПНТР) |
Наставничко веће |
1.5. 2022. |
4Б |
присуство, анализа |
Наставници из Србије |
Потврда https://drive.google.com/file/d/1dM636vgO-lvGJxcDMgHMBHMx9nLmxnLg/view?usp=sharing
|
16 |
|
||||
|
13. |
,,Чувам те”: Обука за запослене -
"Заштита деце са сметњама у развоју у случајевима занемаривања и
дискриминације, злостављања и насиља" ( Он лајн обука МПНТР) |
Наставничко веће |
1.5. 2022. |
4Б |
присуство, анализа |
Наставници из Србије |
Потврда https://drive.google.com/file/d/1JNbXg3JooFod6MnhAqLltai-oNoA6yjQ/view?usp=sharing
|
16 |
|
||||
|
УКУПНО |
90 |
||||||||||||
|
1. |
Обука МПНТР за школске
администраторе за Мудл платформу
|
МПНТР |
Oд
25.10.2021.(трајање 4 седмице) |
К1
П1 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
32 |
|||||
|
2. |
Авантура ума на школском часу Урош Петровић |
Клет
друштво за развој образовања, Београд |
18.11.2021. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
3. |
Образовне неуронауке у школи – пут
од науке до праксе Ранко Рајовић |
Клет
друштво за развој образовања, Београд |
2.12.2021. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
4. |
Педагошка документација: свеска
праћења развоја и напредовања ученика Биљана Вуловић |
Клет
друштво за развој образовања, Београд |
15.12.2021. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
5. |
„Са
стручњацима на вези 2 – безбедно током пандемије“ |
МПНТР |
16.12.2021. |
|
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
6. |
Формативно оцењивање, методе, технике и инструменти (Јасмина
Ђелић) |
Клет
друштво за развој образовања, Београд |
2.2.2022. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
7. |
Знати
своје границе је пола добре комуникације (Јелена
Марушић, Клет) |
Клет
друштво за развој образовања, Београд |
29.3.2022 |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1_6jWiaK-WOmj_8qKTfq4HwcbyJ9oNqqN?usp=sharing
|
1 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
УКУПНО |
38 |
||||||||||||
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току године? |
|
Администрација Мудл
платформе |
|
|
|
|
|
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су): |
Администрација Мудл
платформе |
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и
због чега? |
|
|
Звање стечено у току ове године: |
|
Напомена |
|
- |
|
МАРИЈА ЈАКШИЋ
ИЗВЕШТАЈ О
СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ
И НАПРЕДОВАЊУ Школска
2022/2023. година |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs https://frankolezms.wixsite.com/website
https://www.youtube.com/francaisavecsmlearnfrench
|
Електронски портфолио |
|
Број телефона |
… |
Година/период за који се извештај пише |
Школска
2022/2023. |
Стручно усавршавање у установи
Назив
стручног усавршавања |
Ниво (стручно веће, наст. веће и друго) |
Време |
Област Стручног усавршавања |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Навести списак присутних |
Документ у установи који доказује реализацију |
Број бодова |
|
||||||
Школска 2022/2023. |
||||||||||||||
|
1. |
"Обука
за запослене - Безбедно коришћење дигиталне
технологије - превенција дигиталног насиља" |
Наставничко веће |
28.9.2022. |
4Б |
присуство, анализа
|
Наставници из Србије,
чланови Наставничког већа |
Потврда на Гугл диску https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
16 |
|
||||
|
2.
|
Значај плана
интегритета и његова израда у апликацији |
Именовани одлуком
директора школе |
4. 10. 2022. |
Члан 8. |
присуство, слушалац |
Координатор и чланови
радне групе за израду плана интегритета |
потврда |
2 |
|
||||
|
3. |
Програм од јавног интереса Етика и интегритет Решење МПНТР бр.
153-0300012/2022-3 |
Наставничко веће |
5.11.2022. |
Члан 6. |
присуство, слушалац |
Запослени у школи |
Потврда https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
8 |
|
||||
|
4. |
„Промени
језик у свом Гугл налогу“ |
Тим за обезбеђивање
квалитета и развој установе |
27.9. 2022. |
1Б |
реализатор |
Запослени у школи |
https://docs.google.com/document/d/168mP5ssx6VDQax_A63t1HajQZ3miQYOr1VAes1SryhU/edit
|
8 |
|
||||
|
5. |
Креирај и пошаљи Гугл
упитник (са приказом примене у настави) |
Тим за обезбеђивање
квалитета и развој установе |
27.9. 2022. |
1Б |
реализатор |
Запослени у школи |
https://docs.google.com/document/d/1CuP0QDpQOwiPpbFSKZS_rfqRNisQSpZKvDUm0u6pZY4/edit
|
8 |
|
||||
|
6. |
Координатор
програма од националног значаја „Унапређивање система дигитализације у
образовању“ |
Радна
група при ЗУОВ-у |
Од септембра 2022. |
4В |
Координатор, дигитални ментор, организатор |
Запослени у нашој
школи и у ОШ у Моравичком округу |
Уверење Именовање ментора: https://zuov.gov.rs/izabrani-mentori-u-projektu-unapredjivanje-sistema-digitalizacije-u-obrazovanju/ |
20 |
|
||||
|
7. |
Дигитални ментор на Националном образовном
порталу |
УНИЦЕФ,
МПНТР,ЗУОВ |
Током
школске године |
4В |
-Организација активности -Реализација |
15 дигиталних ментора из Србије |
10 |
|
|||||
|
8. |
Састанак
са представницима школа у оквиру пројекта: „Унапређивање
система дигитализације у образовању“ |
УНИЦЕФ,
МПНТР,ЗУОВ |
19.10.2022. |
4В Члан 5 |
Координатор, дигитални ментор, организатор |
Представници ОШ
„Танаско Рајић“, Чачак Представници ОШ
„Десанка Максимовић“, Горњи Милановац Представници ОШ
„Академик Миленко Шушић“ у Гучи (Јелена Вукађиновић, Катарина Пеулић, Вера
Живковић) |
https://drive.google.com/drive/folders/1G2CaDRscuLESJKuaqNrRw4C8exTd2fdC?usp=share_link
|
10 |
|
||||
|
9. |
Сазнај и разазнај
онлајн радионица медијске писмености
|
Сазнај и разазнај Србија |
Мај 2023 |
4Б |
присуство, анализа
|
Наставници из Србије |
Сертификат на Гугл диску https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
6 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
УКУПНО |
88 |
||||||||||||
Стручно усавршавање
ВАН УСТАНОВЕ |
||||||||||||||
|
1. |
Обука за менторе: „Унапређивање система
дигитализације у образовању“ (у оквиру истоименог пројекта) |
ЗУОВ |
16.9.2022. |
К1 П6 |
Присуство, слушалац |
60
дигиталних ментора из Србије |
Уверење
на Гугл диску https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
20 |
|||||
|
2. |
Онлајн трибина: Инклузивно образовање – људски и професионални изазов |
Клет
друштво за развој образовања |
25.10.2022. |
К2 П1 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење
на Гугл диску https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
1 |
|
||||
|
3. |
Индивидуализација и мотивација - кључ успешне
комуникације |
Клет
друштво за развој образовања |
15.12.2022. |
К2,
К4 П1 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење
https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
1 |
|
||||
|
4. |
Свет се мења а са њим и начин
учења |
Клет
друштво за развој образовања |
7.3.2023. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење
https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
1 |
|
||||
|
5. |
Успех се може научити и у школи |
Клет
друштво за развој образовања |
1.2.2023. |
К2
П3 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење
https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link
|
1 |
|
||||
|
6. |
Деца и медији – имамо ли разлога за страх? |
Клет
друштво за развој образовања |
31.5.2023. |
К3
П5 |
Присуство, слушалац |
Наставници
из Србије |
Уверење https://drive.google.com/drive/folders/1ih7Zan1hCE__XOSJY3P0hkxaXgAxMzoW?usp=drive_link |
1 |
|
||||
|
УКУПНО |
25 |
||||||||||||
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току године? |
|
Координатор и ментор у
пројекту од националног значаја : „Унапређивање система дигитализације у
образовању“ Знања на тему медијске писмености
|
|
|
|
|
|
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су): |
Координатор и ментор у
пројекту од националног значаја : „Унапређивање система дигитализације у
образовању“ Сазнај и разазнај
онлајн радионица медијске писмености
|
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и
због чега? |
Угледни час – била сам на боловању у периоду планираног извођења
угледног часа. |
|
Звање стечено у току ове године: |
Дигитални ментор и
координатор |
Напомена |
|
- |
|
МАРИЈА ЈАКШИЋ
ИЗВЕШТАЈ О
СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ И
НАПРЕДОВАЊУ |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs https://frankolezms.wixsite.com/website
https://www.youtube.com/@frankolez
|
Електронски портфолио |
|
Број телефона |
… |
Година/период за који се извештај пише |
Школска
2023/2024. |
Стручно усавршавање у установи
Назив
стручног усавршавања |
Ниво (стручно веће, наст. веће и друго) |
Време |
Област Стручног усавршавања |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Навести списак присутних |
Документ у установи који доказује реализацију |
Број бодова |
|
||||||||
Школска 2023/2024. |
||||||||||||||||
|
1. |
Дигитални ментор на Националном образовном порталу
ЗУОВ-а |
ЗУОВ |
Током године |
4В |
-Организација
активности -Реализација Праћење колега једнаких по позицији и
образовању, |
15 дигиталних ментора из Србије |
20 |
|
|||||||
|
2.
|
Презентација обуке - -Game Based
Learning and Gamification in the classroom – Teacher training |
Наставничко веће |
14. 12. 2023. |
Члан 8. |
присуство, слушалац |
Део чланова Наставничког већа |
Списак учесника |
2 |
|
||||||
|
3. |
Презентација
Програма Вештине адолесценције/Програм од јавног интереса |
Наставничко веће |
5. 1. 2024. |
ЗУОВ каталошкиброј 153 – 02 –
00020/2023 – 16 од 17. 10. 2023. |
присуство, слушалац, учесник |
Чланови Наставничког већа |
списак |
1 |
|
||||||
|
4. |
,,Чувам те”: Обука за запослене – ( онлајн
обука МПНТР) „Сарадња
полиције и установа образовања и васпитања
у превенцији ризичног понашања деце и младих” |
Наставничко веће |
19.1.2024. |
Члан
6.
|
присуство,
анализа |
Наставници
из Србије
|
потврда |
16 |
|
||||||
|
5. |
Вебинар “Припрема школе и
запослених за почетак школске године” |
Стручно веће |
30.8.2023. |
Члан 5 |
Присуство Анализа Дискусија |
Наставници
из Србије |
Потврда |
5 |
|
||||||
|
6. |
Унапређивање образовања, науке и
културе, члан 4/став 7а, коаутор тестова за општинско такмичење |
Друштво
за стране језике и књижевности Србије |
јануар
2024. |
Члан 4, став 7а |
Коаутор тестова за општинско такмичење, 7. и 8. разред |
Аутор: Дејан Јанковић Рецензенти: Анастазија Јадријев Дошеновић Светлана Маринковић |
Докази
о раду, тестови |
5 |
|
||||||
|
7. |
Презентовање наученог
на семинару “ Посебне потребе и инклузивно образовање - италијанска искуства
и превазилажење неједнакости” Болоња (26-11.-2.12.2023.) Гордана Поповић
|
СВ природних наука, СВ
друштвених наука |
|
Члан 4, став 3а |
Присуство Анализа Дискусија |
|
ПП презентација |
2 |
|
||||||
|
8. |
Угледни часови:
Светосавље и Стопама Светог Саве Ангелина Икодиновић |
Стручно
веће |
27.1.2024. |
Члан 4, став 3б |
Присуство Анализа Дискусија |
Вера Живковић Марија Михајловић Ангелина Икодиновић Катарина Пеулић Марија Јакшић Сунчица Рацковић Борко Рашковић |
Списак учесника |
2 |
|
||||||
|
9. |
Приказ школског
часописа "Несташни извори" Марија Михајловић |
Наставничко
веће |
4. Април
2024. |
Члан 4,
став 3а |
Присуство |
Чланови
Наставничког већа |
Записник
Наставничког већа |
2 |
|
||||||
|
10. |
Приказ видеа о
историјату школе, оснивачима, вуковцима и иновативним методама рада
наставника:„Дан школе
2024. године - о нама“
|
Наставничко
веће |
4. Април
2024. |
1д |
Писана припрема за излагање; Организација излагања; Презентација приказа; -Дискусија и анализа
|
Чланови
Наставничког већа |
Записник
Наставничког већа https://www.youtube.com/watch?v=SGmPgnVnhQ4
|
8 |
|
||||||
|
УКУПНО |
64 |
||||||||||||||
Стручно усавршавање
ВАН УСТАНОВЕ |
||||||||||||||||
|
1. |
Онлајн стручни скуп: “Компас за креативни час”, Урош
Петровић |
Клет |
30.11.2023. |
К2 П1 |
Присуство, слушалац |
Наставници из Србије |
Уверење |
1 |
|
||||||
|
2. |
Онлајн обука: “Унапређивање система
дигитализације у образовању” |
ЗУОВ |
Октобар
2023. (доказ
на мејлу) |
К2 П6 |
Присуство, слушалац |
Наставници из Србије |
Уверење |
8 |
|
||||||
|
3. |
Онлајн трибина:Може ли вештачка
интелигенција да трансформише образовање? |
Клет |
21.2.2024.. |
К2 П6 |
Присуство, слушалац |
Наставници из Србије |
Уверење |
1 |
|
||||||
|
4. |
ИОП: Учим на свој начин |
Клет |
26.3.2024. |
К1
П1 |
Присуство, слушалац |
Наставници из Србије |
Уверење |
1 |
|
||||||
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
УКУПНО |
11 |
||||||||||||||
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току године? |
,,Чувам те”: Обука за запослене – ( онлајн
обука МПНТР) „Сарадња
полиције и установа образовања и васпитања у превенцији ризичног
понашања деце и младих” |
Вебинар “Припрема школе и
запослених за почетак школске године” |
Презентовање наученог
на семинару “ Посебне потребе и инклузивно образовање - италијанска искуства
и превазилажење неједнакости” Болоња (26-11.-2.12.2023.) Гордана Поповић |
Приказ школског
часописа "Несташни извори" Марија Михајловић |
Приказ видеа о
историјату школе, оснивачима, вуковцима и иновативним методама рада
наставника: „Дан школе 2024. године - о нама“
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и
због чега? |
Угледни час – зато што су инвовативне методе рада како моје
личне, тако и колега приказане на Наставничком већу. |
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и
због чега? |
|
|
Звање стечено у току ове године: |
|
Напомена |
|
- |
|
МАРИЈА ЈАКШИЋ
ИЗВЕШТАЈ О
СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ И
НАПРЕДОВАЊУ |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs https://frankolezms.wixsite.com/website
https://www.youtube.com/francaisavecsmlearnfrench
|
Електронски портфолио |
|
Број телефона |
… |
Година/период за који се извештај пише |
Школска
2024/2025. |
Стручно усавршавање у установи
Назив
стручног усавршавања |
Ниво (стручно веће, наст. веће и друго) |
Време |
Област Стручног усавршавања |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Навести списак присутних |
Документ у установи који доказује реализацију |
Број бодова |
|
|||
Школска 2024/2025. |
|||||||||||
|
1. |
Дигитални ментор на Националном образовном порталу |
ЗУОВ |
Прво полугодиште |
4В |
-Организација
активности -Реализација |
15 дигиталних ментора из Србије |
10 |
|
||
|
2.
|
Вебинар „Припрема школе за спољашње вредновање“ (Роберт Џунић) |
Едусофт Ниш |
17.10.2024. |
Члан 5 |
присуство,
слушалац |
Драгица Дојчиновић Татјана Рајковић Далибор Бошковић |
Потврда |
4 |
|
|
|
3. |
Учење кроз процесе: трансформација образовања путем
формативног оцењивања |
Дата статус вебинар |
23.10.2024. |
|
присуство,
слушалац |
Наставници из Србије |
Потврда |
1 |
|
|
|
4. |
Истраживање: „Који тип/ стил учења је најбољи за тебе?“у сарадњи са
Ученичким парламентом и педагогом |
Наставничко веће |
5.11.2024. |
Члан 4 Став 4А |
Планирање истраживања.
Организација истраживања. Израда писаног нацрта истраживања.
Ангажовање у истраживачком пројекту. |
Чланови Наставничког већа |
Записник Наставничког већа Списак присутних учесника |
10-20 |
|
|
|
5. |
2 приступа науци кроз експерименте: Наука и знање=играње! |
Образовни центар Стем |
7.11.2024. |
|
присуство,
слушалац |
Наставници из Србије |
Потврда |
2 |
|
|
|
6. |
Прилагођавање
ученика 1. и 5. разреда (Педагог и Ученички Парламент, Дечја недеља) |
Наставничко веће |
5.11.2024. |
|
присуство,
слушалац |
Чланови Наставничког већа |
|
2 |
|
|
|
7. |
Учење кроз процесе: трансформација
образовања путем формативног оцењивања |
Дата статус вебинар |
23.10.2024. |
|
присуство,
слушалац |
Наставници из Србије |
Потврда |
1 |
|
|
|
8. |
Brisk
AI for teaching - professional level 1 |
Brisk AI professional |
16.11.2024. |
|
присуство слушалац |
Наставници из света |
Потврда |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО |
|
|
|||||||||
Стручно усавршавање
ВАН УСТАНОВЕ |
|||||||||||
|
1. |
Од не може до може: Подршка
развоју деце Др Данијела Вукићевић |
Kлетов онлајн вебинар |
19.11.2024. |
присуство,
слушалац |
Наставници из Србије |
Потврда |
1 |
|
||
|
2. |
Примена Стручног упутства за
укључивање ученика миграната у систем образовања - спречавање трговине децом
(6032) Онлајн семинар
|
ЗУОВ |
од
4.11 - 27.11.2024. |
присуство,
слушалац |
Наставници из Србије |
Добићу
уверење |
16 |
|
||
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО |
|
|||||||||
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току године? |
|
|
|
|
|
|
|
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су): |
|
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и
због чега? |
|
|
Звање стечено у току ове године: |
|
Напомена |
|
- |
|
МАРИЈА ЈАКШИЋ
Нема коментара:
Постави коментар