Извештај запосленог о стручном
усавршавању и напредовању ван установе
|
||||
Од 2009 до 2013 године
|
||||
Облик и назив стручног
усавршавања
|
Датум
реализације
|
Број бодова
(сати)
|
Начин учествовања
(присуство,
излагање,ауторство, координисање, вођење, остало)
|
Документ који доказује
реализацију, односно број сертификата, потврде/уверења и ко га је издао
|
Семинар
„Утицај медија на дете
предшколског и школског узраста“
|
28.-29.04.2011.
Чачак
|
16 сати
|
Присуство
|
Бр.843
Р.центар за проф.развој
запослених у образовању, Чачак
|
Семинар
„Деца са сметњама у
развоју у предшколској установи и школи“
|
20.-21.06.2012.
Београд
|
16 сати
|
Присуство
|
Бр.1206304/21
Удружење „МОСТ“ за
сарадњу и посредовање,Београд
|
Стручни скуп-ОСНАЖИВАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ У ОБРАЗОВАЊУ ЗА СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ, НАПРЕДОВАЊЕ И
СТИЦАЊЕ ЗВАЊА
|
4.10.2012.
Чачак
|
( 1 бод)
|
Присуство
|
Бр.834/53
Регионални центар за
професионални развој заослених у образовању Чачак
|
Семинар „Појачан
васпитни рад са ученицима у основној школи“
|
12.12.2012.
Ниш
|
( 8
сати)
|
Присуство
|
Бр.176/21-
Едукативни
центар „Мултимедиа“ Ниш
|
Семинар „Оцењивање ученика“
|
23.12.2012.
Београд
|
( 8 сати)
|
Присуство
|
Бр.22-125-023
Завод за вредновање квалитета
образовања и васпитања,Београд
|
Зимска школа професора француског
језика-
|
9-12.01.2013
Београд
|
(32 сата)
|
Присуство
|
Бр.63/2013 и 195/2013
Удружење професора француског
језика Србије Београд
|
Семинар „Планирање стручног усавршавања и напредовања“-
|
23.2.2012.
Ужице
|
( 8 сати)
|
Присуство
|
Бр.356/13
Регионални центар за проф.развој запослених у
образовању ,Ужице
|
Стручни
скуп-САРАДЊА ОБРАЗОВНЕ
УСТАНОВЕ И ПОРОДИЦЕ |
28.3.2013.
|
( 1 бод)
|
Присуство
|
Регионални центар за професионални развој
запослених у образовању Чачак
|
Трибина-РАД ОДЕЉЕНСКИХ
СТАРЕШИНА И ОДЕЉЕНСКИХ ЗАЈЕДНИЦА
|
6.4.2013.
|
( 1 бод)
|
Присуство
|
Регионални центар за професионални развој
запослених у образовању Чачак
|
Извештај о стручном усавршавању ван установе школске 2012/2013
|
|
Датум
|
Ком семинару сте присуствовали; број сати
|
4.10.2012.
|
Стручни скуп-ОСНАЖИВАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ У ОБРАЗОВАЊУ ЗА
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ, НАПРЕДОВАЊЕ И СТИЦАЊЕ ЗВАЊА
Бр.834/53
( 1 бод)
|
12.12.2012.
|
Семинар „Појачан
васпитни рад“
Бр.176/21- ( 8 сати)
|
23.12.2012.
|
Семинар „Оцењивање ученика“-
( 8 сати)
|
9-12.01.2013
|
Зимска школа професора француског
језика-
Бр.63/2013 и 195/2013 (32 сата)
|
23.2.2012.
|
Семинар „Планирање стручног усавршавања и напредовања“-
Бр.934
( 8 сати)
|
28.3.2013.
|
Стручни
скуп-САРАДЊА ОБРАЗОВНЕ
УСТАНОВЕ И ПОРОДИЦЕ
( 1 бод)
|
6.4.2013.
|
Трибина-РАД ОДЕЉЕНСКИХ СТАРЕШИНА И ОДЕЉЕНСКИХ
ЗАЈЕДНИЦА
( 1 бод)
|
Р.бр.
|
Назив стручног усавршавања
|
Време остваривања
|
Каталошки
број
|
Компетенција
|
Приоритет
|
Активности
|
Увид у реализацију
|
Број бодова
|
1
|
Семинар
„Мотивација
за учење и психолошки принципи учења 1“
|
13.10.2013
|
153/1-03-00027/2013
од 13.10.2013
|
К2
|
П 5,6
|
Присуство
Анализа и дискусија
|
Уверење о
савладаном програму стручног усавршавања
|
8
|
2
|
Стручни
скуп
„Портфолио-фактор
развоја запослених у образовању“
|
16.октобра
2013
|
К1
|
Присуство
Анализа и дискусија
|
Увид о
присуству семинара је уверење о савладаном програму стручног усавршавања
|
1
|
||
3
|
Стручна трибина
„Каква питања воде до
знања?“(Клет)
|
4.12.2013.
|
1473-4/2013 од
30.10.2013
|
К1
|
Присуство
Анализа и
дискусија
|
Уверење о
савладаном програму стручног усавршавања
|
1
|
|
4
|
Семинар
„Евалуација
и сертификација у настави француског језика“
|
1.3.2014.
|
890-686/2012 од
9.маја 2012.
|
К1
|
Присуство
Анализа и
дискусија
|
Уверење о
савладаном програму стручног усавршавања
|
8
|
|
5.
|
„Обука
главних учесника у завршном испиту на крају основног образовања и васпитања у
циљу осигурања квалитета завршног испита“
|
10.6.2014
17.6.2014.
|
1162/1, od 27. Maja 2013.
|
К1
|
Присуство
Анализа и
дискусија
|
Решење
Министарства просвете и решење о дежурству наставника
|
8
|
Назив
стручног усавршавања
|
Време
остваривања
|
Каталошки број
|
Активности
|
Компетенција
|
Приоритет
|
Увид у
реализацију
|
Број бодова
|
Семинар
„Педагошка радионица за професоре француског језика“
|
26.10.2014
Ужице
|
247/2014
|
Присуство
Анализа и дискусија
|
К2
|
П1
|
Уверење о
савладаном програму стручног усавршавања
|
8
|
Семинар
„Педагошка радионица за професоре француског језика“
|
15.11.2014Чачак.
|
327/2014
|
Присуство
Анализа и дискусија
|
К2
|
П1
|
Увид о
присуству семинара је уверење о савладаном програму стручног усавршавања
|
8
|
Стручна
трибина“Зашто је важносамовредновање ученика и ученица“
|
1.12.2014.
|
Присуство
Анализа и
дискусија
|
К2
|
П1
|
Уверење о
савладаном програму стручног усавршавања
|
1
|
|
УКУПНО
|
17
|
Кат.бр./
Компет./
Приоритет
|
Назив реализованог стручног усавршавања
|
Време остваривања
|
Број сати
|
|
Ван установе
|
211/2015
K2
П1 |
,,Педагошка радионица за професоре француског
језика,,
|
11.10.2014.
Чачак
|
8
|
301/2015
К2
П1
|
,,Педагошка радионица за професоре
француског језика,,
|
22.11.2014.
Чачак
|
8
|
|
400/2015
К2
П1
|
,,Педагошка радионица за професоре
француског језика,,
|
13.12.2014.
Чачак
|
8
|
|
25
К2
П1
|
434 Примена интерактивних /дигиталних
уџбеника у настави
|
26.3.2016.
Ниш
|
8
|
|
УКУПНО
|
32 сатa
|
Назив стручног
усавршавања
|
Компетенција (К1, К2 К3, К4)
|
Приоритет
|
Време
|
Начин учествовања
(присуство, излагање, ауторство, координисање,
Вођење, остало...)
|
Документ
који доказује
Реализацију,
односно број сертификата,
Потврде
/уверења и ко га је издао
|
Број сати
|
||
Стручно усавршавање
Ван установе
|
1.
|
Настава и учење француског језика-сазнајмо,разменимо,применимо
|
К1
|
П1
|
5.3.2017.
|
ПРИСИСТВО
|
Удружење професора француског језика србије,Београд
Бр.6/2017
|
8
|
2.
|
Настава и учење француског језика-сазнајмо,разменимо,применимо
|
К1
|
П1
|
5.3.2017.
|
ПРИСИСТВО
|
Удружење професора француског језика србије,Београд
Бр.41/2017
|
8
|
|
УКУПНО
|
16
|
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току
полугодишта?
|
Организација
књижевног поднева
|
Администрација
школског сајта
|
Уређивање
и објављивање видеа
|
Оснивање
и администрација странице на интернету
|
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су):
|
/Присуство на угледном
часу
Излагање
са стручних усавршавања - слушалац
Културне манифестације у школи
|
Који од
планираних облика стручног усавршавања није остварен и због чега?
|
/
|
Звање стечено у
току ове године:
|
/
|
Напомена
|
СТРУЧНО
УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ од 2018. – 2019. године
|
||||||||
Назив стручног усавршавања
|
Компетенција (К1, К2 К3,
К4)
|
Приоритет
|
Време
|
Начин учествовања
(присуство, излагање, ауторство,
координисање,
Вођење, остало...)
|
Документ
који доказује
Реализацију,
односно број сертификата,
Потврде
/уверења и ко га је издао
|
Број сати
|
||
1.
|
Програм обуке за запослене у образовању
/дигитална учионица/дигитално компетентан наставник – увођење електронских
уџбеника и дигиталних образовних материјала
|
К1
|
25.1.2019.
Београд
|
Присуство
|
118/2019 / 657
|
19,5
|
||
2.
|
У борби против насиља
учествујемо сви, родитељи и ми
|
К4
|
П4
|
5.3.2018.
|
Присуство
|
185/27
|
8
|
|
3.
|
Самовредновање у функцији
развоја школа/установа
|
К2
|
П2
|
1.2.-2.2.2018.
|
Присуство
|
СМВ-124-009
|
16
|
|
УКУПНО
|
43,5
|
|||||||
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току
полугодишта?
|
Креативну употребу
уџбеника,кооперативно учење,интернет ,јутјуб и блог у настави,креирање
дигиталног уџбеника.
|
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били
планирани, а остварени су):
|
Коуторство и презентације
дигиталног уџбеника за француски језик
|
Који од планираних облика стручног усавршавања није
остварен и због чега?
|
Угледни час- није одржан због
превише обавеза око свих осталих облика усавршавања.
|
Звање стечено у току ове године:
|
Напомена
|
-
|
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ
Од 2018. -2019.
|
||||||||
Назив стручног
усавршавања
|
Компетенција (К1, К2 К3, К4)
|
Приоритет
|
Време
|
Начин
учествовања
(присуство, излагање,
ауторство, координисање,
Вођење, остало...)
|
Документ који
доказује
Реализацију,
односно број сертификата,
Потврде
/уверења и ко га је издао
|
Број сати
|
||
1.
|
Програм обуке за запослене у образовању
/дигитална учионица/дигитално компетентан наставник – увођење електронских
уџбеника и дигиталних образовних материјала
|
К1
|
25.1.2019.
Београд
|
Присуство
|
118/2019 / 657
|
19,5
|
||
2.
|
У борби против
насиља учествујемо сви, родитељи и ми
|
К4
|
П4
|
5.3.2018.
|
Присуство
|
185/27
|
8
|
|
3.
|
Самовредновање у
функцији развоја школа/установа
|
К2
|
П2
|
1.2.-2.2.2018.
|
Присуство
|
СМВ-124-009
|
16
|
|
4.
|
Програм обуке за водитеље у обуци /дигитална учионица/дигитално
компетентан наставник – увођење електронских уџбеника и дигиталних образовних
материјала
|
К1
К2
|
П2
|
10. Мај
Београд
|
Присуство
|
1545/2019/170
|
16
|
|
5.
|
Обука наставника у основним школама за
примену општих стандарда постигнућа за крај основног образовања за страни
језик
|
К1
|
П2
|
6.3.2019.
|
Присуство
|
Број ПОСП-СЈ-902
|
8
|
|
УКУПНО
|
67,5
|
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у
току полугодишта?
|
Креативну употребу
уџбеника,кооперативно учење,интернет ,јутјуб и блог у настави,креирање
дигиталног уџбеника.
|
Облици остварени преко плана (навести облике који
нису били планирани, а остварени су):
|
Коуторство дигиталног
уџбеника за француски језик
|
Који од планираних облика стручног усавршавања
није остварен и због чега?
|
Угледни час- није одржан
због превише обавеза око свих осталих облика усавршавања.
|
Звање стечено у току ове године:
|
Напомена
|
-
|
|
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ |
||||||||
|
|
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство, координисање, вођење, остало...) |
Документ који доказује реализацију, односно број сертификата, потврде /уверења и ко га је издао |
Број сати |
|
|
. |
Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане |
К1 |
П1 |
17.8.2019. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. 1784/2019 / 9935 Завод за унапређивање образовања и
васпитања Београд |
24 |
|
|
2. |
"Веб алатима до интерактивне наставе" |
K2 |
П1 |
децембар- јануар |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. Образовно креативни центар Бор |
36 |
|
|
3. |
"Мој час - учење за трећи миленијум" |
К2 |
П3 |
18.1.2020. |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
|
8 |
|
|
4. |
Стручни скуп „Образовна академија“ |
К2 |
П1 |
1.2.2020. |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Издавачка група Клет |
1 |
|
|
5. |
Програм
обуке наставника основних и средњих школа из области пројектне наставе |
К1 |
П2 |
10.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Завод за
унапређивање образовања и васпитања |
16 |
|
|
УКУПНО |
85 |
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ
Од 2019. - 2020.
|
|||||||||
Назив стручног усавршавања
|
Компетенција (К1, К2 К3, К4)
|
Приоритет
|
Време
|
Начин учествовања
(присуство, излагање, ауторство,
координисање,
Вођење, остало...)
|
Документ који доказује
Реализацију, односно број
сертификата,
Потврде /уверења и ко га је издао
|
Број сати
|
|||
1.
|
ПРОГРАМ ОБУКЕ НАСТАВНИКА ЗА
РЕАЛИЗАЦИЈУ НАСТАВЕ ОРИЈЕНТИСАНЕ
КА ИСХОДИМА УЧЕЊА |
К1
|
17.8.2019.
Београд
|
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
|
1784/2019
/ 9935
Завод
за унапређивање образовања и васпитања
Београд
|
24
|
|||
2.
|
"Веб алатима до интерактивне
наставе"
|
K2
|
П1 |
децембар-
јануар
|
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
|
Образовно креативни центар Бор
|
36
|
||
3.
|
"Мој час - учење за трећи
миленијум"
|
К2
|
П3
|
18.1.2020.
|
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
|
8
|
|||
4.
|
Стручни скуп
„Образовна
академија“
|
К2
|
1.2.2020.
|
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
|
Издавачка
група Клет
|
1
|
|||
УКУПНО
|
69
|
||||||||
Која знања и вештине сам
унапредила/унапредио у току полугодишта?
|
Облици остварени преко плана
(навести облике који нису били планирани, а остварени су):
|
Рецензија уџбеника „Club@do 3“, ИК Клет
|
Коауторство дигиталног уџбеника за
француски језик „Club@do 3“, ИК Клет
|
Који од планираних облика стручног
усавршавања није остварен и због чега?
|
Звање стечено у току ове године:
|
Напомена
|
-
|
ПРЕГЛЕД
СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА У
ПЕРИОДУ ОД СЕПТЕМБРА 2017 ДО ОКТОБРА 2020 (МОЈ
ТРЕЋИ ЦИКЛУС) |
|
Назив и место установе |
ОШ „Академик
Миленко Шушић „ у Гучи |
Име и презиме |
Марија Јакшић |
Радно место |
Наставник
француског језика |
Мејл адреса |
|
WEB адреса |
www.francaisavecsm.blogspot.rs
https://www.facebook.com/francollege/
https://www.youtube.com/francaisavecsmlearnfrench https://www.facebook.com/Francoll%C3%A8ge-Serbie-1191058351038211/ https://frankolezms.wixsite.com/website
|
Број телефона |
|
Година/период за који се извештај пише |
Период од 2017 до 2020 |
|
Назив стручног усавршавања |
Компетенција (К1, К2 К3, К4) |
Приоритет |
Време |
Начин учествовања (присуство, излагање, ауторство,
координисање, вођење, остало...) |
Документ који доказује реализацију, односно број
сертификата, потврде /уверења и ко га
је издао |
Број сати |
1. |
У борби против насиља учествујемо сви,
родитељи и ми |
К4 |
П4 |
5.3.2018. Чачак |
присуство |
185/27 Регионални центар за професионални развој
запослених у образовању Чачак |
8 |
2. |
Самовредновање у функцији развоја
школа/установа |
К2 |
П2 |
1.2.-2.2.2018. Београд |
присуство |
СМВ-124-009 Завод за вредновање квалитета образовања и
васпитања Београд |
16 |
3. |
ПРОГРАМ ОБУКЕ ЗА ЗАПОСЛЕНЕ У ОБРАЗОВАЊУ /ДИГИТАЛНА УЧИОНИЦА/ДИГИТАЛНО
КОМПЕТЕНТАН НАСТАВНИК – УВОЂЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКИХ УЏБЕНИКА И ДИГИТАЛНИХ ОБРАЗОВНИХ
МАТЕРИЈАЛА |
К1 К2 |
П1 |
24.8.2018. Београд |
присуство |
118/2019 / 657 Завод за унапређивање образовања и васпитања |
19,5 |
4. |
ПРОГРАМ ОБУКЕ ЗА
ВОДИТЕЉЕ У ОБУЦИ /ДИГИТАЛНА УЧИОНИЦА/ДИГИТАЛНО КОМПЕТЕНТАН НАСТАВНИК –
УВОЂЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКИХ УЏБЕНИКА И ДИГИТАЛНИХ ОБРАЗОВНИХ МАТЕРИЈАЛА |
К1 К2 |
П2 |
10. мај 2019. Београд |
присуство |
1545/2019/170 Завод за унапређивање образовања и васпитања
|
16 |
5. |
ОБУКА НАСТАВНИКА У ОСНОВНИМ ШКОЛАМА ЗА ПРИМЕНУ ОПШТИХ СТАНДАРДА
ПОСТИГНУЋА ЗА КРАЈ ОСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА ЗА СТРАНИ ЈЕЗИК |
К1 |
П2 |
6.3.2019. Београд |
присуство |
Број ПОСП-СЈ-902 |
8 |
6. |
Програм обуке наставника за реализацију наставе
оријентисане |
К1 |
П1 |
17.8.2019. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. 1784/2019
/ 9935 Завод
за унапређивање образовања и васпитања Београд |
24 |
7. |
"Веб алатима до интерактивне наставе" |
K2 |
П1 |
децембар- јануар |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
Уверење Бр. 25997 Образовно
креативни центар Бор |
36 |
8. |
"Мој
час - учење за трећи миленијум" |
К2 |
П3 |
18.1.2020. |
Присуство Анализа Дискусија
Евалуација |
Није стигло |
8 |
9. |
Трибина „Учимо креативно, градимо партнерства:
Квалитетнији рад са ученицима и њиховим родитељима.“ |
К2 |
П1 |
2.1.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
6765/2020 Кlett
друштво за развој образовања, Београд |
1 |
10. |
Вебинар „Иновативне методе учења – Како подстакнути
скривене потенцијале ученика (Др Ранко Рајовић) |
К2 |
П1 |
28.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28100/2020 Кlett
друштво за развој образовања, Београд |
1 |
11. |
Вебинар „ Управљање временом у циљу организације часа (мср
Драгана Василијевић)“ |
К2 |
П1 |
12.3.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28099/2020 Кlett
друштво за развој образовања, Београд |
1 |
12. |
Вебинар „ Невербална комуникација – говор тела (Марко
Буразор)“ |
К2 |
П1 |
6.4.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
28098/2020 Кlett
друштво за развој образовања, Београд |
1 |
13. |
Програм обуке наставника основних и средњих школа из
области пројектне наставе |
К1 |
П2 |
10.2.2020. Београд |
Присуство Анализа Дискусија Евалуација |
446/2020/25 Завод за унапређивање образовања и васпитања |
16 |
УКУПНО |
155,5 |
Марија Јакшић – Marie Soleil
Нема коментара:
Постави коментар