Биографија

Професионална филозофија

Годишњи план стручног усавршавања

Самопроцена компетенција

Стручно усавршавање ван установе

Стручно усавршавање у установи

Извештај о раду

Прилози и докази

Ауторство / коауторство

Моји критеријуми оцењивања

Педагошка документација Marie Soleil

Занимљиве Искре из Гуче

Блог мојих ауторских лекција

Моје Блог-креације - Дејан Јанковић

петак, 28. фебруар 2020.

28.2.2020. Др Ранко Рајовић : Како подстаћи скривене потенцијале ученика

Dr Ranko Rajović: Kako podstaći skrivene potencijale učenika (akreditovani onlajn stručni skup)









Presenter

Dr Ranko Rajović

Ranko Rajović, lekar iz Novog Sada, magistar neurofiziologije i doktor sportskih nauka, radi na Pedagoškom fakultetu u Kopru (oblast obrazovna neuroznanost). Autor programa NTC sistema učenja, koji predstavlja praktičnu primenu neuronauka u razvoju dece predškolskog i školskog uzrasta i razvija funkcionalno znanje, kreativnost i inovativnost.


https://www.facebook.com/search/top/?q=ranko%20rajovic&epa=SEARCH_BOX

HIPERPAŽNJA

https://www.facebook.com/linktvrs/videos/1872280219582873/UzpfSTUyNDExNzM2MDk0MzkxODoyOTU5MDk3MDA3NDQ1OTI5/?eid=ARDeTx3wz3OROq3VRWp2YMxLhcQmNZBm2kNIsnEmGM--lfy3nfi1Lrt2CyjrbRFnRgHQtNhCRKsF6kUC

https://www.facebook.com/NTC-sistem-u%C4%8Denja-524117360943918/?eid=ARDeTx3wz3OROq3VRWp2YMxLhcQmNZBm2kNIsnEmGM--lfy3nfi1Lrt2CyjrbRFnRgHQtNhCRKsF6kUC









Agenda

Teme vebinara:
  • Zašto učenici imaju sve više problema sa koncentracijom i pažnjom
  • Neurofiziologija učenja
  • Asocijativno učenje vs reproduktivno učenje
  • Kako pokrenuti skrivene potencijale za učenje

Opis dela predavanja:
U poslovima budućnosti, nove tehnologije će biti od presudne važnosti i jasno je da sadašnje generacije moraju njima da ovladaju, ali moraju da uče i kako ih koristiti, kada nove tehnologije postaju štetne, kako razviti funkcionalno razmišljanje, kako učiti, kako povezivati informacije, šta znači neuropedagogija, kako roditelji mogu usporiti i oštetiti razvoj dece, iako veruju da to rade iz najbolje namere, kako ga mogu stimulisati, kako razvijati divergentno razmišljanje i kreativnost.

Нема коментара:

Постави коментар