среда, 5. фебруар 2020.

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ВАН УСТАНОВЕ
Од 2019. - 2020.
Назив стручног усавршавања
Компетенција (К1, К2 К3, К4)
Приоритет
Време
Начин учествовања
(присуство, излагање, ауторство, координисање,
Вођење, остало...)
Документ који доказује
Реализацију, односно број сертификата,
Потврде /уверења и ко га је издао
Број сати
1.
ПРОГРАМ ОБУКЕ НАСТАВНИКА ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ НАСТАВЕ ОРИЈЕНТИСАНЕ
КА ИСХОДИМА УЧЕЊА
К1
17.8.2019.
Београд
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
1784/2019 / 9935
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Београд
24
2.
"Веб алатима до интерактивне   наставе"
K2
П1
децембар-
јануар
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
Образовно креативни центар Бор
36
3.
"Мој час - учење за трећи миленијум"


К2                 
П3
18.1.2020.
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
8
4.
Стручни скуп
„Образовна академија“
К2
1.2.2020.
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
Издавачка група Клет
1
5. "Програм обуке наставника основних и средњих школа из области пројектне наставе"
(програм од јавног интереса)
К1
К2
К3
П1фебруар
март

у току је
Присуство
Анализа
Дискусија
Евалуација
ЗУОВ
УНИЦЕФ, Министарство просвете, науке и технолошког развоја.
Решењем Министра просвете, науке и технолошког развоја број: 611-00-00101/2020-03 од 04.02.2020. године
16
УКУПНО
69

Нисам се усавршавала ван установе у првом полугодишту.
Која знања и вештине сам унапредила/унапредио у току полугодишта?
Креирање интерактивних веб алата.
Облици остварени преко плана (навести облике који нису били планирани, а остварени су):
Рецензија уџбеника Club@do 3ИК Клет
Коауторство дигиталног уџбеника за француски језик Club@do 3ИК Клет
Који од планираних облика стручног усавршавања није остварен и због чега?
Звање стечено у току ове године:
Напомена
-


МАРИЈА ЈАКШИЋ

Стручно усавршавање у установи




Назив стручног усавршавања
Ниво
(стручно веће, наст. веће и друго)
Време
Област
Стручног усавршавања
Начин учествовања
(присуство, излагање, ауторство,
координисање, вођење, остало...)
Навести списак присутних
Документ
у установи
који доказује
реализацију
Број бодова
ПРВО ПОЛУГОДИШТЕ

1.
„Подршка наставницима и стручним сарадницима школа у раду са децом са посебним потребама,
развојним тешкоћама“
Наставничко веће
23.10.2019.

присуство
анализа дискусија
Чланови Наставничког већа,
Колеге из СШ „ Драгачево“
Потврда
5
Стручно усавршавање
у установи
2.
Презентација
педагога "Облици наставе/ диференцирана
настава"
Наставничко веће
3.12.2019.

присуство
анализа дискусија
Чланови Наставничког већа
Извештај и евиденција
педагога,
докази у електронском портфолију
1
3.
Презентација секретара "ПРАВИЛНИКА О  ВРЕДНОВАЊУ
СТАЛНОГ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА У OСНОВНОЈ ШКОЛИ ''АКАДЕМИК МИЛЕНКО ШУШИЋ'' ЗА 2019/2020.ГОДИНУ
Наставничко веће
26.11.2019.

присуство
анализа дискусија

Записник Наставничког већа,
извештај у електронском портфолију
1
4.
Приказ педагошке документације и електронског портфолија
Стручно веће за друштвене науке
28.1.2020.

организација,
припрема
реализација

Записник Стручног већа за друштвене науке,
докази у електронском портфолију.
6
5.
Презентација уџбеника за 7. разред
Издавачка група Клет
1.2.2020.
Дом културе у Чачку

присуство
анализа дискусија
Предметни наставници из Моравичког округа
Потврда
Фотографије и извештај у електронском портфолију и 
1
6.
Приказ дигиталног алата "QR code"
ОКЦ
5.2.2020.
Чачак

присуство
анализа дискусија
Предметни наставници из Моравичког округа
Извештај у електронском портфолију 
1

УКУПНО
15

Дивна похвала једног родитеља


уторак, 28. јануар 2020.

Извештај након презентације педагога 27.11.2019.




Дана 27.11.2019. у мултимедијалној учионици педагог Јелена Вукашиновић је презентовала и објаснила диференцирану и индивидуализовану наставу.
Присутни су анализирали и дискутовали о датој теми и постављали питања. Закључак је да је потребно примењивати научено и пратити побољшање успеха ученика.


Марија Јакшић

Извештај након презентације правилника 26.11.2019.




Дана 26.11.2020. на седници Наставничког већа, секретар школе Ката Радивојевић је представила нови "ПРАВИЛНИК О  ВРЕДНОВАЊУ СТАЛНОГ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА У OСНОВНОЈ ШКОЛИ ''АКАДЕМИК МИЛЕНКО ШУШИЋ'' ЗА 2019/2020.ГОДИНУ"

Чланови већа су анализирали и дискутовали о начинима стручног усавршавања.  Закључак је да је знатно умањено бодовање појединих облика стручног усавршавања као и начини стручног усавршавања.

Доказ се налази у записнику Наставничког већа.

Марија Јакшић

Анализа, дискусија и закључци након „Приказа педагошке документације“




Дана 28.1.2020. одржан је  састанак Сручног већа за друштвене науке у мултимедијалној учионици. Присуствовали су :

-          Ангелина Икодиновић
-          Милица Матовић
-          Катарина Јанковић
-          Сунчица Рацковић
-          Борко Рашковић
-          Јелена Вукашиновић

Приказана је  „Педагошка документација“, „Критеријуми оцењивања за француски језик“ и Електронски портфолио Марије Јакшић. Истакнута је повезаност критеријума оцењивања и сумативног и формативног оцењивања, као и практична примена у писаном образложењу оцене.

Присутни су изнели и сазнања са одржаног семинара  „ Мој час – учење за трећи миленијум “, аутора Марине Павловић и Наташе Турунташ који се тичу ове теме. 

Присутнима је практично приказан начин креирања блога помоћу сајта :


Први корак је био приступање сајту, пријава помоћу мејл адресе и лозинке, објављивање првог поста. Потребна је посебна обука или више истраживања како би присутни креирали и свој портфолио. Марија Јакшић је креирала блог за српски језик Милице Матовић, на коме ће она наставити да ради:


Након приказа електронског материјала,  присутни су извршили анализу, дискутовали и изнели следеће закључке:

-           - Електронски портфолио Марије Јакшић - Marie Soleil може олакшати и убрзати документовање.
-          - Подржавају идеју о повезивању и примени критеријума оцењивања у сумативном и формативном оцењивању и једноставнијем писаном образложењу оцене.
-          - Најбољу примену шифрованих критеријума виде код страних језика док је за остале предмете потребно прилагодити, конкретизовати критеријуме (где је то могуће) како би било и применљиво.
-          - Заинтересовани су за креирање свог блога.

                                                                                                             Марија Јакшић – Marie Soleil
Наставник француског језика

Приказ педагошке документације - присутни